Raporty cykliczne

Rynek płytek ceramicznych w Polsce, edycja 2024

Rynek płytek ceramicznych w Polsce, edycja 2024 to nasze najnowsze wydanie rocznego raportu, w którym skupiamy się na kompleksowej prezentacji zmian
zachodzących w polskiej płytek ceramicznych. Naszym celem jest dostarczenie producentom płytek, dostawcom oraz firmom dystrybucyjnym kompleksowych
informacji o rozwoju polskiej branży w kraju oraz zagranicą. W raporcie omówiono wyniki w 2023 roku oraz po 7-9 miesiącach 2024 roku, a także prognozę sprzedaży płytek w latach 2025-2026.

Analiza segmentowa: Dostawcy systemów aluminiowych, edycja 2024

Analizie poddano wyniki sprzedaży kilkunastu aktywnych na polskim rynku dostawców systemów aluminiowych w 2023 roku oraz w latach poprzednich.

Analiza segmentowa: Dostawcy systemów PCW, edycja 2024

Analizie poddano wyniki sprzedaży kilkunastu aktywnych na polskim rynku dostawców systemów z PCW w 2023 roku oraz w latach poprzednich.

Europejski rynek okien i drzwi, edycja 2024

W opracowaniu prezentujemy wyniki branży okienno-drzwiowej w 33 krajach Europy w 2023 roku, wstępne wyniki produkcji w I półroczu 2024 roku, a także prognozę sprzedaży okien w Europie do 2026 roku.

W raporcie przeczytasz także o tym jaka była dynamika produkcji w poszczególnych regionach, jakie udziały w produkcji wiodących krajów mają okna i drzwi PVC, drewniane, aluminiowe czy stalowe, a także jaką sprzedaż w 2023 roku wypracowało kilkudziesięciu największych producentów stolarki w Europie.

Rynek drzwi w Polsce, edycja 2024

Rynek drzwi w Polsce, edycja 2024 to nasze najnowsze wydanie rocznego raportu, w którym skupiamy się na kompleksowej prezentacji zmian zachodzących
w polskiej branży drzwiowej.
W opracowaniu omówiliśmy wyniki branży w 2023 roku i na początku 2024 roku. Przygotowaliśmy także prognozę sprzedaży drzwi przez polskich producentów
w kraju i zagranicą do końca 2026 roku. Przyjrzeliśmy się też wynikom niemieckiej branży, największemu partnerowi zagranicznemu dla polskich firm.

Rynek okien w Polsce, edycja 2024

Rynek okien w Polsce, edycja 2024 to nasze najnowsze wydanie rocznego raportu, w którym skupiamy się na kompleksowej prezentacji zmian zachodzących
w polskiej branży okien.

W opracowaniu omówiliśmy wyniki branży okiennej w 2023 roku i na początku 2024 roku. Przygotowaliśmy także prognozę sprzedaży okien przez polskich producentów w kraju i zagranicą do końca 2026 roku. Przyjrzeliśmy się też wynikom niemieckiej branży, największemu partnerowi zagranicznemu dla polskich firm.

Rynek szyb zespolonych w Polsce, edycja 2024

Jaki był miniony sezon dla polskiej branży szyb zespolonych, co dzieje się w 2024 roku oraz czego spodziewać się w kolejnych? O to wszystko zapytaliśmy ponad 50 managerów związanych z polską branżą, producentów szyb, ale też dostawców szkła czy wreszcie producentów okien.

Po kilkunastu latach wzrostu produkcji szyb zespolonych, ostatnie dwa sezony były dużo mniej łaskawe dla firm z tej branży. Już w 2022 roku produkcja wyhamowała, ale ze względu na ponad 30-procentowe wzrosty cen producenci odnotowywali rekordowe obroty. Sytuacja pogorszyła się w 2023 roku, w którym i w ujęciu ilościowym i w wartościowym nastąpiły duże spadki sprzedaży. Sprzedaż zmalała bo główni odbiorcy szyb zespolonych dla polskiej branży – krajowi producenci okien zaczęli borykać się z mniejszym popytem nie tylko na rynku krajowym, ale też w eksporcie.

Opinie producentów okien o dostawcach, edycja 2024

„Opinie producentów okien o dostawcach, edycja 2024” jest już czternastym wydaniem raportów, w których omawiamy, jak producenci okien w Polsce postrzegają dostawców okuć, szyb zespolonych, profili PVC oraz profili aluminiowych.

Badanie marek: płytki ceramiczne, edycja 2024

Celem badania jest pomiar skuteczności działań marketingowych producentów płytek ceramicznych. Sprawdziliśmy jakie marki znają inwestorzy indywidualni w Polsce, które marki wybierają i czy chętnie polecają je innym inwestorom. W raporcie zaprezentowano zmiany świadomości wspomaganej wiodących marek na przestrzeni ostatnich lat.

Badanie marek: okna, drzwi, bramy, edycja 2024

Już prawie od dekady monitorujemy skuteczność działań marketingowych wiodących producentów okien, drzwi oraz bram w Polsce.

Sprawdzamy jakie marki Polacy znają, które wybierają oraz czy polecają je znajomym. O świadomość marek pytamy inwestorów indywidualnych, tj. osoby, które budowały dom lub robiły remont „własnego M”.

Badane segmenty:

  • okna elewacyjne
  • okna dachowe
  • drzwi wejściowe
  • drzwi wewnątrzlokalowe
  • bramy