Raporty cykliczne

Rynek okien w Polsce, edycja 2025

Rynek okien w Polsce, edycja 2025 to nasze najnowsze wydanie rocznego raportu, w którym skupiamy się na kompleksowej prezentacji zmian zachodzących w polskiej branży okien. Omawiamy wyniki branży okiennej w 2024 roku i na początku 2025 roku. Przygotowaliśmy także prognozę sprzedaży okien przez polskich producentów
do końca 2026 roku. W raporcie omawiamy wyniki sprzedaży, ale prezentujemy także zmianę rentowności sprzedaży netto polskich firm.

Rynek zewnętrznych osłon okiennych w Polsce, edycja 2025

Raport Rynek zewnętrznych osłon okiennych w Polsce, edycja 2025 ma na celu dostarczenie managerom firm produkcyjnych oraz ich dostawcom kompleksowych
informacji o polskiej branży osłon okiennych. W raporcie zaprezentowano najważniejsze dane dotyczące wielkości oraz struktury polskiej branży osłon, a także wyniki wiodących firm produkcyjnych.

Rynek płytek ceramicznych w Polsce, edycja 2025 to kolejne wydanie rocznego raportu, w którym skupiamy się na kompleksowej prezentacji zmian zachodzących
w polskiej branży płytek ceramicznych. Naszym celem jest dostarczenie producentom płytek, dostawcom oraz firmom dystrybucyjnym kompleksowych informacji
o rozwoju polskiej branży w kraju oraz zagranicą.

Sprzedaż w preorder – zamów raport, który ukaże się w IV kwartale a otrzymasz już teraz: 

  • produkcja
  • import (w tym kierunki)
  • eksport (w tym kierunki)
  • sprzedaż krajowa w mln m2 w 2024 roku oraz wstępne dane produkcji w I kwartale 2025 roku

Jak Polacy kupują płytki ceramiczne? Badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych – edycja 2025

To już trzecia edycja badania zwyczajów zakupowych Polaków, dzięki czemu możemy poznać nie tylko aktualne zachowania kupujących płytki ceramiczne, ale także najważniejsze zmiany, które zaszły w ich zachowaniu w ciągu ostatnich 4 niezwykle niestabilnych lat.

Jak Polacy kupują drzwi wejściowe? Badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych – edycja 2025

To już trzecia edycja badania, w którym analizujemy zwyczaje zakupowe Polaków. Dzięki niemu możemy poznać nie tylko aktualne zachowania osób kupujących DRZWI WEJŚCIOWE, ale także najważniejsze zmiany, które zaszły w ich zachowaniu w ciągu ostatnich 4 jakże niestabilnych lat.

Jak Polacy kupują okna? Badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych – edycja 2025

To już trzecia edycja badania, w którym analizujemy zwyczaje zakupowe Polaków. Dzięki niemu możemy poznać nie tylko aktualne zachowania osób kupujących OKNA, ale także najważniejsze zmiany, które zaszły w ich zachowaniu w ciągu ostatnich 4 jakże niestabilnych lat.

Jak Polacy kupują farby wewnętrzne?

Od pojawienia się potrzeby zakupu farby do wnętrz aż do wrażeń po zakupie … prześledziliśmy całą ścieżkę decyzyjną osób, które w ostatnim roku kupiły farbę dekoracyjną. W raporcie zaprezentowaliśmy aktualne zwyczaje zakupowe Polaków, którzy postanowili pomalować swoje wnętrza.

Jak Polacy kupują panele/deski podłogowe?

Od pojawienia się potrzeby zakupu paneli/desek podłogowych aż do wrażeń po zakupie … prześledziliśmy całą ścieżkę decyzyjną osób, które w ostatnim roku kupiły panele laminowane, panele winylowe lub deski podłogowe.

Analiza segmentowa: Dostawcy okuć okiennych i drzwiowych w Polsce w 2023 roku

Analizie poddano wyniki sprzedaży kilkunastu aktywnych na polskim rynku dostawców okuć w 2023 roku oraz w latach poprzednich.

Branża okien i drzwi w Polsce. Wstępne wyniki 2024. Prognoza 2025.

Jesteś w trakcie planowania 2025 roku? Szacujesz wydatki? Musisz przygotować bilans za 2024 rok?

Bądź na bieżąco i otrzymaj na początku stycznia specjalny dodatek: Podsumowanie wyników branży w 2024 roku. Prognozy na 2025.

  • Planowanie produkcji
  • Planowanie budżetu
  • Sporządzenie bilansu
  • Opracowanie działań marketingowych

Żeby otrzymać dodatek  ZAMÓW roczną prenumeratę kwartalnych raportów o rynku okien i drzwi do 31 grudnia 2024.

W raportach znajdziesz aktualizowane co 3 miesiące analizy, statystyki, a także opinie przedstawicieli branży.