Raporty cykliczne

Branża okien i drzwi w Polsce. Wstępne wyniki 2022. Prognoza 2023.

Jesteś w trakcie planowania 2023 roku? Szacujesz wydatki? Musisz przygotować bilans za 2022 rok?

Bądź na bieżąco i otrzymaj na początku stycznia specjalny dodatek: Podsumowanie wyników branży w 2022 roku. Prognozy na 2023.

  • Planowanie produkcji
  • Planowanie budżetu
  • Sporządzenie bilansu
  • Opracowanie działań marketingowych

Żeby otrzymać dodatek  ZAMÓW roczną prenumeratę kwartalnych raportów o rynku okien i drzwi do 31 grudnia 2022.

W raportach znajdziesz aktualizowane co 3 miesiące analizy, statystyki, a także opinie przedstawicieli branży.

Biuletyn kwartalny okien i drzwi, 2023

Biuletyn kwartalny to publikacje Centrum Analiz Branżowych na temat wielkości produkcji oraz handlu zagranicznego polskich okien i drzwi. Celem Biuletynów jest przekazywanie aktualnych informacji o krajowym rynku stolarki, dzięki czemu stają się one narzędziem umożliwiającym śledzenie bieżącej sytuacji w branży i tym samym ułatwia zarządzanie menedżerom firm produkcyjnych oraz ich dostawcom. Poza danymi o produkcji i handlu zagranicznym w Biuletynach prezentowane są informacje na temat koniunktury w gospodarce oraz w budownictwie.

 

Analiza segmentowa: dostawcy systemów aluminiowych w Polsce, edycja 2022

Analizie poddano wyniki sprzedaży kilkunastu aktywnych na polskim rynku dostawców systemów aluminiowych w 2021 roku oraz w latach poprzednich.

Analiza segmentowa: Dostawcy systemów z PCW w Polsce w 2021

Analizie poddano wyniki sprzedaży kilkunastu aktywnych na polskim rynku dostawców systemów z PCW w 2021 roku oraz w latach poprzednich.

Rynek płytek ceramicznych w Polsce, edycja 2022

Raport Rynek płytek ceramicznych w Polsce, powstał w celu dostarczenia producentom płytek, dostawcom oraz firmom dystrybucyjnym, kompleksowych informacji o rozwoju polskiej branży w kraju oraz zagranicą. W raporcie omówiono wyniki branży w 2021 roku, zaprezentowano wstępne wyniki produkcji w I półroczu 2022 roku, a także prognozę sprzedaży płytek w latach 2022-2023.

Europejski rynek okien i drzwi, edycja 2022

Opracowanie prezentuje wyniki branży okiennodrzwiowej w 31 krajach Europy w 2021 roku, oraz zmiany cen surowców po 9 miesiącach 2022 roku. W raporcie przeczytasz także o tym jaka była dynamika produkcji w poszczególnych regionach w ciągu ostatnich pięciu lat, jakie udziały w różnych regionach Europy mają okna i drzwi PVC, drewniane, aluminiowe czy stalowe czy chociażby jakie wyniki ma 50 największych firm okiennych w Europie.

Rynek drzwi w Polsce, edycja 2022

W raporcie omówiono wyniki produkcji, handlu zagranicznego i sprzedaży krajowej branży drzwiowej w 2021 roku oraz wstępne wyniki produkcji w I półroczu 2022 roku. Zaprezentowano także zmiany cen na rynku w I półroczu 2022 roku i perspektywy na cały 2022 oraz 2023 rok. Przygotowano także prognozę sprzedaży drzwi w latach 2022-2023.

Rynek okien w Polsce, edycja 2022

Opracowanie powstało w celu dostarczenia producentom, dostawcom oraz firmom dystrybucyjnym, kompleksowych informacji o rozwoju polskiej branży w kraju oraz zagranicą.
W raporcie omówiono wyniki branży okiennej w 2021 roku, zaprezentowano zmiany ceny na rynku na początku 2022 roku i perspektywy na cały 2022 oraz 2023 rok.
Przygotowano także prognozę sprzedaży okien w latach 2022-2023.

Badanie marek: płytki ceramiczne, edycja 2022

Celem badania jest pomiar skuteczności działań marketingowych producentów płytek ceramicznych.
Sprawdziliśmy jakie marki znają inwestorzy indywidualni w Polsce, które wybierają i czy chętnie
je polecają innym inwestorom. To już czwarta edycja badania, w raporcie zaprezentowano zmiany świadomości wspomaganej wiodących marek na przestrzeni ostatnich lat.

Badanie marek: okna, drzwi i bramy, edycja 2022

Każdego roku Polacy kupują kilkanaście milionów okien, drzwi oraz bram. Wybierają spośród setek marek tych produktów. Jakie marki znają, które wybierają i czy chętnie polecają innym okna, drzwi i bramy marek, które sami kupili? Spytaliśmy o to samych inwestorów indywidualnych, tj. osoby, które budowały dom lub robiły remont „własnego M”.