Raporty cykliczne

Jak Polacy kupują płytki ceramiczne? Badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych

Kupujących płytki ceramiczne zapytaliśmy o następujące obszary:

  • powody zakupu,
  • źródła informacji, z których korzystali,
  • osoby, które były zaangażowane w proces wyboru,
  • najważniejsze cechy, które były dla nich ważne w ofercie,
  • miejsca, w których szukali i kupili płytki,
  • produkty i usługi, które wybrali, koszt zakupu,
  • ich wrażenia po zakupie.

Jak Polacy kupują drzwi wejściowe? Badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych

To oczywiste, że każdy klient budujący dom potrzebuje drzwi wejściowe. Ale co z osobami, które wymieniają drzwi?
Tych jest przecież znacznie więcej. Dlaczego podejmują decyzję o remoncie, co jest głównym determinantem ich działań, czy wreszcie jak zachowują się w trakcie wyboru?

O to wszystko zapytaliśmy klientów, którzy ostatnio kupili drzwi.
To już druga edycja badania, dzięki czemu w raporcie zaprezentowaliśmy aktualne zwyczaje zakupowe Polaków, ale także najważniejsze zmiany, które zaszły w ich zachowaniu w ciągu ostatnich 2 lat.

W raporcie wskazujemy także na różnice w zachowaniu kupujących drzwi wejściowe do domów oraz do mieszkań.

Jak Polacy kupują OKNA? badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych

To oczywiste, że każdy klient budujący dom potrzebuje okien.
Ale co z osobami, które wymieniają okna? Tych jest przecież znacznie więcej. Dlaczego podejmują decyzję o remoncie, co jest głównym determinantem ich działań, czy wreszcie jak zachowują się w trakcie wyboru?

O to wszystko zapytaliśmy klientów, którzy ostatnio kupili okna.
To już druga edycja badania, dzięki czemu w raporcie zaprezentowaliśmy aktualne zwyczaje zakupowe Polaków, ale także najważniejsze zmiany, które zaszły w ich zachowaniu w ciągu ostatnich 2 lat.

Analiza segmentowa: Dostawcy okuć okiennych i drzwiowych, edycja 2022

Analizie poddano wyniki kilkudziesięciu aktywnych na polskim rynku dostawców okuć. W skondensowanej formie zaprezentowano:

  • charakterystykę branży, szacunkową wartość sprzedaży w Polsce Top 40 dostawców okuć w 2021 roku,
  • przychody ze sprzedaży ogółem oraz w Polsce 30 wiodących dostawców okuć w latach 2020-2021, w tym w podziale na segmenty: okucia okienne, okucia
  • drzwiowe, klamki, dystrybutorzy okuć,
  • całkowite przychody ze sprzedaży 14 wiodących dostawców okuć w latach 2016-2021,
  • zyski netto 14 wiodących dostawców okuć w latach 2020-2021,
  • rentowność sprzedaży netto 14 wiodących dostawców okuć w latach 2020-2021

Branża okien i drzwi w Polsce. Wstępne wyniki 2022. Prognoza 2023.

Jesteś w trakcie planowania 2023 roku? Szacujesz wydatki? Musisz przygotować bilans za 2022 rok?

Bądź na bieżąco i otrzymaj na początku stycznia specjalny dodatek: Podsumowanie wyników branży w 2022 roku. Prognozy na 2023.

  • Planowanie produkcji
  • Planowanie budżetu
  • Sporządzenie bilansu
  • Opracowanie działań marketingowych

Żeby otrzymać dodatek  ZAMÓW roczną prenumeratę kwartalnych raportów o rynku okien i drzwi do 31 grudnia 2022.

W raportach znajdziesz aktualizowane co 3 miesiące analizy, statystyki, a także opinie przedstawicieli branży.

Biuletyn kwartalny okien i drzwi, 2023

Biuletyn kwartalny to publikacje Centrum Analiz Branżowych na temat wielkości produkcji oraz handlu zagranicznego polskich okien i drzwi. Celem Biuletynów jest przekazywanie aktualnych informacji o krajowym rynku stolarki, dzięki czemu stają się one narzędziem umożliwiającym śledzenie bieżącej sytuacji w branży i tym samym ułatwia zarządzanie menedżerom firm produkcyjnych oraz ich dostawcom. Poza danymi o produkcji i handlu zagranicznym w Biuletynach prezentowane są informacje na temat koniunktury w gospodarce oraz w budownictwie.

 

Analiza segmentowa: dostawcy systemów aluminiowych w Polsce, edycja 2022

Analizie poddano wyniki sprzedaży kilkunastu aktywnych na polskim rynku dostawców systemów aluminiowych w 2021 roku oraz w latach poprzednich.

Analiza segmentowa: Dostawcy systemów z PCW w Polsce w 2021

Analizie poddano wyniki sprzedaży kilkunastu aktywnych na polskim rynku dostawców systemów z PCW w 2021 roku oraz w latach poprzednich.

Rynek płytek ceramicznych w Polsce, edycja 2022

Raport Rynek płytek ceramicznych w Polsce, powstał w celu dostarczenia producentom płytek, dostawcom oraz firmom dystrybucyjnym, kompleksowych informacji o rozwoju polskiej branży w kraju oraz zagranicą. W raporcie omówiono wyniki branży w 2021 roku, zaprezentowano wstępne wyniki produkcji w I półroczu 2022 roku, a także prognozę sprzedaży płytek w latach 2022-2023.

Europejski rynek okien i drzwi, edycja 2022

Opracowanie prezentuje wyniki branży okiennodrzwiowej w 31 krajach Europy w 2021 roku, oraz zmiany cen surowców po 9 miesiącach 2022 roku. W raporcie przeczytasz także o tym jaka była dynamika produkcji w poszczególnych regionach w ciągu ostatnich pięciu lat, jakie udziały w różnych regionach Europy mają okna i drzwi PVC, drewniane, aluminiowe czy stalowe czy chociażby jakie wyniki ma 50 największych firm okiennych w Europie.