Płytki ceramiczne

Badanie marek: płytki ceramiczne, edycja 2024

Celem badania jest pomiar skuteczności działań marketingowych producentów płytek ceramicznych. Sprawdziliśmy jakie marki znają inwestorzy indywidualni w Polsce, które marki wybierają i czy chętnie polecają je innym inwestorom. W raporcie zaprezentowano zmiany świadomości wspomaganej wiodących marek na przestrzeni ostatnich lat.

Rynek płytek ceramicznych w Polsce, edycja 2023

Rynek płytek ceramicznych w Polsce, edycja 2023 będzie kolejnym wydaniem rocznego raportu Centrum Analiz Branżowych na temat polskiej branży płytek. Opracowanie powstanie w celu dostarczenia producentom płytek, dostawcom oraz firmom dystrybucyjnym, kompleksowych informacji o rozwoju polskiej branży w kraju oraz zagranicą. W raporcie omówione zostaną wyniki branży w 2022 roku oraz po 7-9 miesiącach 2023 roku, a także prognozę sprzedaży płytek w latach 2024-2025.

Jak Polacy kupują płytki ceramiczne? Badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych

Kupujących płytki ceramiczne zapytaliśmy o następujące obszary:

  • powody zakupu,
  • źródła informacji, z których korzystali,
  • osoby, które były zaangażowane w proces wyboru,
  • najważniejsze cechy, które były dla nich ważne w ofercie,
  • miejsca, w których szukali i kupili płytki,
  • produkty i usługi, które wybrali, koszt zakupu,
  • ich wrażenia po zakupie.

Rynek płytek ceramicznych w Polsce, edycja 2022

Raport Rynek płytek ceramicznych w Polsce, powstał w celu dostarczenia producentom płytek, dostawcom oraz firmom dystrybucyjnym, kompleksowych informacji o rozwoju polskiej branży w kraju oraz zagranicą. W raporcie omówiono wyniki branży w 2021 roku, zaprezentowano wstępne wyniki produkcji w I półroczu 2022 roku, a także prognozę sprzedaży płytek w latach 2022-2023.

Badanie marek: płytki ceramiczne, edycja 2022

Celem badania jest pomiar skuteczności działań marketingowych producentów płytek ceramicznych.
Sprawdziliśmy jakie marki znają inwestorzy indywidualni w Polsce, które wybierają i czy chętnie
je polecają innym inwestorom. To już czwarta edycja badania, w raporcie zaprezentowano zmiany świadomości wspomaganej wiodących marek na przestrzeni ostatnich lat.