Płytki ceramiczne
Jak Polacy kupują płytki ceramiczne? Badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych
Kupujących płytki ceramiczne zapytaliśmy o następujące obszary:
▪ powody zakupu,
▪ źródła informacji, z których korzystali,
▪ osoby, które były zaangażowane w proces wyboru,
▪ najważniejsze cechy, które były dla nich ważne w ofercie,
▪ miejsca, w których szukali i kupili płytki,
▪ produkty i usługi, które wybrali, koszt zakupu,
▪ ich wrażenia po zakupie.
Rynek płytek ceramicznych w Polsce, edycja 2022
Raport Rynek płytek ceramicznych w Polsce, powstał w celu dostarczenia producentom płytek, dostawcom oraz firmom dystrybucyjnym, kompleksowych informacji o rozwoju polskiej branży w kraju oraz zagranicą. W raporcie omówiono wyniki branży w 2021 roku, zaprezentowano wstępne wyniki produkcji w I półroczu 2022 roku, a także prognozę sprzedaży płytek w latach 2022-2023.
Badanie marek: płytki ceramiczne, edycja 2022
Celem badania jest pomiar skuteczności działań marketingowych producentów płytek ceramicznych.
Sprawdziliśmy jakie marki znają inwestorzy indywidualni w Polsce, które wybierają i czy chętnie
je polecają innym inwestorom. To już czwarta edycja badania, w raporcie zaprezentowano zmiany świadomości wspomaganej wiodących marek na przestrzeni ostatnich lat.