Płytki ceramiczne
Rynek płytek ceramicznych w Polsce, edycja 2024
Rynek płytek ceramicznych w Polsce, edycja 2024 to nasze najnowsze wydanie rocznego raportu, w którym skupiamy się na kompleksowej prezentacji zmian
zachodzących w polskiej płytek ceramicznych. Naszym celem jest dostarczenie producentom płytek, dostawcom oraz firmom dystrybucyjnym kompleksowych
informacji o rozwoju polskiej branży w kraju oraz zagranicą. W raporcie omówiono wyniki w 2023 roku oraz po 7-9 miesiącach 2024 roku, a także prognozę sprzedaży płytek w latach 2025-2026.
Badanie marek: płytki ceramiczne, edycja 2024
Celem badania jest pomiar skuteczności działań marketingowych producentów płytek ceramicznych. Sprawdziliśmy jakie marki znają inwestorzy indywidualni w Polsce, które marki wybierają i czy chętnie polecają je innym inwestorom. W raporcie zaprezentowano zmiany świadomości wspomaganej wiodących marek na przestrzeni ostatnich lat.
Rynek płytek ceramicznych w Polsce, edycja 2023
Rynek płytek ceramicznych w Polsce, edycja 2023 będzie kolejnym wydaniem rocznego raportu Centrum Analiz Branżowych na temat polskiej branży płytek. Opracowanie powstanie w celu dostarczenia producentom płytek, dostawcom oraz firmom dystrybucyjnym, kompleksowych informacji o rozwoju polskiej branży w kraju oraz zagranicą. W raporcie omówione zostaną wyniki branży w 2022 roku oraz po 7-9 miesiącach 2023 roku, a także prognozę sprzedaży płytek w latach 2024-2025.
Jak Polacy kupują płytki ceramiczne? Badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych
Kupujących płytki ceramiczne zapytaliśmy o następujące obszary:
- powody zakupu,
- źródła informacji, z których korzystali,
- osoby, które były zaangażowane w proces wyboru,
- najważniejsze cechy, które były dla nich ważne w ofercie,
- miejsca, w których szukali i kupili płytki,
- produkty i usługi, które wybrali, koszt zakupu,
- ich wrażenia po zakupie.
Rynek płytek ceramicznych w Polsce, edycja 2022
Raport Rynek płytek ceramicznych w Polsce, powstał w celu dostarczenia producentom płytek, dostawcom oraz firmom dystrybucyjnym, kompleksowych informacji o rozwoju polskiej branży w kraju oraz zagranicą. W raporcie omówiono wyniki branży w 2021 roku, zaprezentowano wstępne wyniki produkcji w I półroczu 2022 roku, a także prognozę sprzedaży płytek w latach 2022-2023.
Badanie marek: płytki ceramiczne, edycja 2022
Celem badania jest pomiar skuteczności działań marketingowych producentów płytek ceramicznych.
Sprawdziliśmy jakie marki znają inwestorzy indywidualni w Polsce, które wybierają i czy chętnie
je polecają innym inwestorom. To już czwarta edycja badania, w raporcie zaprezentowano zmiany świadomości wspomaganej wiodących marek na przestrzeni ostatnich lat.