Okna
Analiza segmentowa: Dostawcy okuć okiennych i drzwiowych w Polsce w 2023 roku
Analizie poddano wyniki sprzedaży kilkunastu aktywnych na polskim rynku dostawców okuć w 2023 roku oraz w latach poprzednich.
Branża okien i drzwi w Polsce. Wstępne wyniki 2024. Prognoza 2025.
Jesteś w trakcie planowania 2025 roku? Szacujesz wydatki? Musisz przygotować bilans za 2024 rok?
Bądź na bieżąco i otrzymaj na początku stycznia specjalny dodatek: Podsumowanie wyników branży w 2024 roku. Prognozy na 2025.
- Planowanie produkcji
- Planowanie budżetu
- Sporządzenie bilansu
- Opracowanie działań marketingowych
Żeby otrzymać dodatek ZAMÓW roczną prenumeratę kwartalnych raportów o rynku okien i drzwi do 31 grudnia 2024.
W raportach znajdziesz aktualizowane co 3 miesiące analizy, statystyki, a także opinie przedstawicieli branży.
Biuletyn kwartalny okien i drzwi, 2025
Biuletyn kwartalny to publikacje Centrum Analiz Branżowych na temat wielkości produkcji oraz handlu zagranicznego polskich okien i drzwi. Celem Biuletynów jest przekazywanie aktualnych informacji o krajowym rynku stolarki, dzięki czemu stają się one narzędziem umożliwiającym śledzenie bieżącej sytuacji w branży i tym samym ułatwia zarządzanie menedżerom firm produkcyjnych oraz ich dostawcom. Poza danymi o produkcji i handlu zagranicznym w Biuletynach prezentowane są informacje na temat koniunktury w gospodarce oraz w budownictwie.
Analiza segmentowa: Dostawcy systemów aluminiowych, edycja 2024
Analizie poddano wyniki sprzedaży kilkunastu aktywnych na polskim rynku dostawców systemów aluminiowych w 2023 roku oraz w latach poprzednich.
Analiza segmentowa: Dostawcy systemów PCW, edycja 2024
Analizie poddano wyniki sprzedaży kilkunastu aktywnych na polskim rynku dostawców systemów z PCW w 2023 roku oraz w latach poprzednich.
Europejski rynek okien i drzwi, edycja 2024
W opracowaniu prezentujemy wyniki branży okienno-drzwiowej w 33 krajach Europy w 2023 roku, wstępne wyniki produkcji w I półroczu 2024 roku, a także prognozę sprzedaży okien w Europie do 2026 roku.
W raporcie przeczytasz także o tym jaka była dynamika produkcji w poszczególnych regionach, jakie udziały w produkcji wiodących krajów mają okna i drzwi PVC, drewniane, aluminiowe czy stalowe, a także jaką sprzedaż w 2023 roku wypracowało kilkudziesięciu największych producentów stolarki w Europie.
Rynek okien w Polsce, edycja 2024
Rynek okien w Polsce, edycja 2024 to nasze najnowsze wydanie rocznego raportu, w którym skupiamy się na kompleksowej prezentacji zmian zachodzących
w polskiej branży okien.
W opracowaniu omówiliśmy wyniki branży okiennej w 2023 roku i na początku 2024 roku. Przygotowaliśmy także prognozę sprzedaży okien przez polskich producentów w kraju i zagranicą do końca 2026 roku. Przyjrzeliśmy się też wynikom niemieckiej branży, największemu partnerowi zagranicznemu dla polskich firm.
Rynek szyb zespolonych w Polsce, edycja 2024
Jaki był miniony sezon dla polskiej branży szyb zespolonych, co dzieje się w 2024 roku oraz czego spodziewać się w kolejnych? O to wszystko zapytaliśmy ponad 50 managerów związanych z polską branżą, producentów szyb, ale też dostawców szkła czy wreszcie producentów okien.
Po kilkunastu latach wzrostu produkcji szyb zespolonych, ostatnie dwa sezony były dużo mniej łaskawe dla firm z tej branży. Już w 2022 roku produkcja wyhamowała, ale ze względu na ponad 30-procentowe wzrosty cen producenci odnotowywali rekordowe obroty. Sytuacja pogorszyła się w 2023 roku, w którym i w ujęciu ilościowym i w wartościowym nastąpiły duże spadki sprzedaży. Sprzedaż zmalała bo główni odbiorcy szyb zespolonych dla polskiej branży – krajowi producenci okien zaczęli borykać się z mniejszym popytem nie tylko na rynku krajowym, ale też w eksporcie.
Opinie producentów okien o dostawcach, edycja 2024
„Opinie producentów okien o dostawcach, edycja 2024” jest już czternastym wydaniem raportów, w których omawiamy, jak producenci okien w Polsce postrzegają dostawców okuć, szyb zespolonych, profili PVC oraz profili aluminiowych.
Badanie marek: okna, drzwi, bramy, edycja 2024
Już prawie od dekady monitorujemy skuteczność działań marketingowych wiodących producentów okien, drzwi oraz bram w Polsce.
Sprawdzamy jakie marki Polacy znają, które wybierają oraz czy polecają je znajomym. O świadomość marek pytamy inwestorów indywidualnych, tj. osoby, które budowały dom lub robiły remont „własnego M”.
Badane segmenty:
- okna elewacyjne
- okna dachowe
- drzwi wejściowe
- drzwi wewnątrzlokalowe
- bramy