Drzwi

Analiza segmentowa: Dostawcy okuć okiennych i drzwiowych, edycja 2022

Analizie poddano wyniki kilkudziesięciu aktywnych na polskim rynku dostawców okuć. W skondensowanej formie zaprezentowano:

  • charakterystykę branży, szacunkową wartość sprzedaży w Polsce Top 40 dostawców okuć w 2021 roku,
  • przychody ze sprzedaży ogółem oraz w Polsce 30 wiodących dostawców okuć w latach 2020-2021, w tym w podziale na segmenty: okucia okienne, okucia
  • drzwiowe, klamki, dystrybutorzy okuć,
  • całkowite przychody ze sprzedaży 14 wiodących dostawców okuć w latach 2016-2021,
  • zyski netto 14 wiodących dostawców okuć w latach 2020-2021,
  • rentowność sprzedaży netto 14 wiodących dostawców okuć w latach 2020-2021

Europejski rynek okien i drzwi, edycja 2022

Opracowanie prezentuje wyniki branży okiennodrzwiowej w 31 krajach Europy w 2021 roku, oraz zmiany cen surowców po 9 miesiącach 2022 roku. W raporcie przeczytasz także o tym jaka była dynamika produkcji w poszczególnych regionach w ciągu ostatnich pięciu lat, jakie udziały w różnych regionach Europy mają okna i drzwi PVC, drewniane, aluminiowe czy stalowe czy chociażby jakie wyniki ma 50 największych firm okiennych w Europie.

Rynek drzwi w Polsce, edycja 2022

W raporcie omówiono wyniki produkcji, handlu zagranicznego i sprzedaży krajowej branży drzwiowej w 2021 roku oraz wstępne wyniki produkcji w I półroczu 2022 roku. Zaprezentowano także zmiany cen na rynku w I półroczu 2022 roku i perspektywy na cały 2022 oraz 2023 rok. Przygotowano także prognozę sprzedaży drzwi w latach 2022-2023.

Badanie marek: okna, drzwi i bramy, edycja 2022

Każdego roku Polacy kupują kilkanaście milionów okien, drzwi oraz bram. Wybierają spośród setek marek tych produktów. Jakie marki znają, które wybierają i czy chętnie polecają innym okna, drzwi i bramy marek, które sami kupili? Spytaliśmy o to samych inwestorów indywidualnych, tj. osoby, które budowały dom lub robiły remont „własnego M”.

Jak Polacy kupują drzwi wewnętrzne – badanie ścieżek zakupowych klientów indywidualnych

Od pojawienia się potrzeby zakupu drzwi wewnętrznych aż do wrażeń po zakupie … prześledziliśmy całą ścieżkę decyzyjną osób, które w ostatnim roku kupiły drzwi wewnętrzne.

Celem badania jest lepsze poznanie klientów, ich potrzeb i zachowań w trakcie wyboru drzwi wewnętrznych.

Jak Polacy kupują drzwi – badanie ścieżek zakupowych klientów indywidualnych

Od pojawienia się potrzeby zakupu drzwi wejściowych aż do wrażeń po zakupie … prześledziliśmy całą ścieżkę decyzyjną osób, które w ostatnim roku kupiły drzwi.

Z badania dowiedzą się Państwo m.in. z których źródeł informacji o drzwiach korzystają Polacy, jaką rolę w procesie wyboru odgrywają rodzina, znajomi, sprzedawcy, jak mocny w tej branży jest efekt ROPO, czy dłuższym okresem gwarancyjnym lub atrakcyjnym systemem rozliczenia można przekonać do siebie klientów.

Biuletyny kwartalne okien i drzwi

Zawierają aktualne dane o wielkości produkcji, eksportu i importu okien i drzwi oraz informacje nt. koniunktury na rynku stolarki. Biuletyny publikowane są w ciągu kilku tygodni po zakończeniu każdego kwartału, dzięki czemu zainteresowani na bieżąco mogą śledzić kierunki oraz dynamikę zmian na rynku.