Drzwi

Jak Polacy kupują drzwi wejściowe? Badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych

To oczywiste, że każdy klient budujący dom potrzebuje drzwi wejściowe. Ale co z osobami, które wymieniają drzwi?
Tych jest przecież znacznie więcej. Dlaczego podejmują decyzję o remoncie, co jest głównym determinantem ich działań, czy wreszcie jak zachowują się w trakcie wyboru?

O to wszystko zapytaliśmy klientów, którzy ostatnio kupili drzwi.
To już druga edycja badania, dzięki czemu w raporcie zaprezentowaliśmy aktualne zwyczaje zakupowe Polaków, ale także najważniejsze zmiany, które zaszły w ich zachowaniu w ciągu ostatnich 2 lat.

W raporcie wskazujemy także na różnice w zachowaniu kupujących drzwi wejściowe do domów oraz do mieszkań.

Analiza segmentowa: Dostawcy okuć okiennych i drzwiowych, edycja 2022

Analizie poddano wyniki kilkudziesięciu aktywnych na polskim rynku dostawców okuć. W skondensowanej formie zaprezentowano:
charakterystykę branży, szacunkową wartość sprzedaży w Polsce Top 40 dostawców okuć w 2021 roku,
przychody ze sprzedaży ogółem oraz w Polsce 30 wiodących dostawców okuć w latach 20202021, w tym w podziale na segmenty: okucia okienne, okucia drzwiowe, klamki, dystrybutorzy okuć,
całkowite przychody ze sprzedaży 14 wiodących dostawców okuć w latach 20162021,
zyski netto 14 wiodących dostawców okuć w latach 20202021,
rentowność sprzedaży netto 14 wiodących dostawców okuć w latach 20202021

Branża okien i drzwi w Polsce. Wstępne wyniki 2022. Prognoza 2023.

Jesteś w trakcie planowania 2023 roku? Szacujesz wydatki? Musisz przygotować bilans za 2022 rok?

Bądź na bieżąco i otrzymaj na początku stycznia specjalny dodatek: Podsumowanie wyników branży w 2022 roku. Prognozy na 2023.

  • Planowanie produkcji
  • Planowanie budżetu
  • Sporządzenie bilansu
  • Opracowanie działań marketingowych

Żeby otrzymać dodatek  ZAMÓW roczną prenumeratę kwartalnych raportów o rynku okien i drzwi do 31 grudnia 2022.

W raportach znajdziesz aktualizowane co 3 miesiące analizy, statystyki, a także opinie przedstawicieli branży.

Biuletyn kwartalny okien i drzwi, 2023

Biuletyn kwartalny to publikacje Centrum Analiz Branżowych na temat wielkości produkcji oraz handlu zagranicznego polskich okien i drzwi. Celem Biuletynów jest przekazywanie aktualnych informacji o krajowym rynku stolarki, dzięki czemu stają się one narzędziem umożliwiającym śledzenie bieżącej sytuacji w branży i tym samym ułatwia zarządzanie menedżerom firm produkcyjnych oraz ich dostawcom. Poza danymi o produkcji i handlu zagranicznym w Biuletynach prezentowane są informacje na temat koniunktury w gospodarce oraz w budownictwie.

 

Europejski rynek okien i drzwi, edycja 2022

Opracowanie prezentuje wyniki branży okiennodrzwiowej w 31 krajach Europy w 2021 roku, oraz zmiany cen surowców po 9 miesiącach 2022 roku. W raporcie przeczytasz także o tym jaka była dynamika produkcji w poszczególnych regionach w ciągu ostatnich pięciu lat, jakie udziały w różnych regionach Europy mają okna i drzwi PVC, drewniane, aluminiowe czy stalowe czy chociażby jakie wyniki ma 50 największych firm okiennych w Europie.

Rynek drzwi w Polsce, edycja 2022

W raporcie omówiono wyniki produkcji, handlu zagranicznego i sprzedaży krajowej branży drzwiowej w 2021 roku oraz wstępne wyniki produkcji w I półroczu 2022 roku. Zaprezentowano także zmiany cen na rynku w I półroczu 2022 roku i perspektywy na cały 2022 oraz 2023 rok. Przygotowano także prognozę sprzedaży drzwi w latach 2022-2023.

Badanie marek: okna, drzwi i bramy, edycja 2022

Każdego roku Polacy kupują kilkanaście milionów okien, drzwi oraz bram. Wybierają spośród setek marek tych produktów. Jakie marki znają, które wybierają i czy chętnie polecają innym okna, drzwi i bramy marek, które sami kupili? Spytaliśmy o to samych inwestorów indywidualnych, tj. osoby, które budowały dom lub robiły remont „własnego M”.

Jak Polacy kupują drzwi wewnętrzne – badanie ścieżek zakupowych klientów indywidualnych

Od pojawienia się potrzeby zakupu drzwi wewnętrznych aż do wrażeń po zakupie … prześledziliśmy całą ścieżkę decyzyjną osób, które w ostatnim roku kupiły drzwi wewnętrzne.

Celem badania jest lepsze poznanie klientów, ich potrzeb i zachowań w trakcie wyboru drzwi wewnętrznych.

Jak Polacy kupują drzwi – badanie ścieżek zakupowych klientów indywidualnych

Od pojawienia się potrzeby zakupu drzwi wejściowych aż do wrażeń po zakupie … prześledziliśmy całą ścieżkę decyzyjną osób, które w ostatnim roku kupiły drzwi.

Z badania dowiedzą się Państwo m.in. z których źródeł informacji o drzwiach korzystają Polacy, jaką rolę w procesie wyboru odgrywają rodzina, znajomi, sprzedawcy, jak mocny w tej branży jest efekt ROPO, czy dłuższym okresem gwarancyjnym lub atrakcyjnym systemem rozliczenia można przekonać do siebie klientów.

Biuletyny kwartalne okien i drzwi

Zawierają aktualne dane o wielkości produkcji, eksportu i importu okien i drzwi oraz informacje nt. koniunktury na rynku stolarki. Biuletyny publikowane są w ciągu kilku tygodni po zakończeniu każdego kwartału, dzięki czemu zainteresowani na bieżąco mogą śledzić kierunki oraz dynamikę zmian na rynku.