Okna
Jak Polacy kupują OKNA? badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych
To oczywiste, że każdy klient budujący dom potrzebuje okien.
Ale co z osobami, które wymieniają okna? Tych jest przecież znacznie więcej. Dlaczego podejmują decyzję o remoncie, co jest głównym determinantem ich działań, czy wreszcie jak zachowują się w trakcie wyboru?
O to wszystko zapytaliśmy klientów, którzy ostatnio kupili okna.
To już druga edycja badania, dzięki czemu w raporcie zaprezentowaliśmy aktualne zwyczaje zakupowe Polaków, ale także najważniejsze zmiany, które zaszły w ich zachowaniu w ciągu ostatnich 2 lat.
Analiza segmentowa: Dostawcy okuć okiennych i drzwiowych, edycja 2022
Analizie poddano wyniki kilkudziesięciu aktywnych na polskim rynku dostawców okuć. W skondensowanej formie zaprezentowano:
- charakterystykę branży, szacunkową wartość sprzedaży w Polsce Top 40 dostawców okuć w 2021 roku,
- przychody ze sprzedaży ogółem oraz w Polsce 30 wiodących dostawców okuć w latach 2020-2021, w tym w podziale na segmenty: okucia okienne, okucia
- drzwiowe, klamki, dystrybutorzy okuć,
- całkowite przychody ze sprzedaży 14 wiodących dostawców okuć w latach 2016-2021,
- zyski netto 14 wiodących dostawców okuć w latach 2020-2021,
- rentowność sprzedaży netto 14 wiodących dostawców okuć w latach 2020-2021
Branża okien i drzwi w Polsce. Wstępne wyniki 2022. Prognoza 2023.
Jesteś w trakcie planowania 2023 roku? Szacujesz wydatki? Musisz przygotować bilans za 2022 rok?
Bądź na bieżąco i otrzymaj na początku stycznia specjalny dodatek: Podsumowanie wyników branży w 2022 roku. Prognozy na 2023.
- Planowanie produkcji
- Planowanie budżetu
- Sporządzenie bilansu
- Opracowanie działań marketingowych
Żeby otrzymać dodatek ZAMÓW roczną prenumeratę kwartalnych raportów o rynku okien i drzwi do 31 grudnia 2022.
W raportach znajdziesz aktualizowane co 3 miesiące analizy, statystyki, a także opinie przedstawicieli branży.
Biuletyn kwartalny okien i drzwi, 2024
Biuletyn kwartalny to publikacje Centrum Analiz Branżowych na temat wielkości produkcji oraz handlu zagranicznego polskich okien i drzwi. Celem Biuletynów jest przekazywanie aktualnych informacji o krajowym rynku stolarki, dzięki czemu stają się one narzędziem umożliwiającym śledzenie bieżącej sytuacji w branży i tym samym ułatwia zarządzanie menedżerom firm produkcyjnych oraz ich dostawcom. Poza danymi o produkcji i handlu zagranicznym w Biuletynach prezentowane są informacje na temat koniunktury w gospodarce oraz w budownictwie.
Analiza segmentowa: dostawcy systemów aluminiowych w Polsce, edycja 2022
Analizie poddano wyniki sprzedaży kilkunastu aktywnych na polskim rynku dostawców systemów aluminiowych w 2021 roku oraz w latach poprzednich.
Analiza segmentowa: Dostawcy systemów z PCW w Polsce w 2021
Analizie poddano wyniki sprzedaży kilkunastu aktywnych na polskim rynku dostawców systemów z PCW w 2021 roku oraz w latach poprzednich.
Europejski rynek okien i drzwi, edycja 2022
Opracowanie prezentuje wyniki branży okienno–drzwiowej w 31 krajach Europy w 2021 roku, oraz zmiany cen surowców po 9 miesiącach 2022 roku. W raporcie przeczytasz także o tym jaka była dynamika produkcji w poszczególnych regionach w ciągu ostatnich pięciu lat, jakie udziały w różnych regionach Europy mają okna i drzwi PVC, drewniane, aluminiowe czy stalowe czy chociażby jakie wyniki ma 50 największych firm okiennych w Europie.
Rynek okien w Polsce, edycja 2022
Opracowanie powstało w celu dostarczenia producentom, dostawcom oraz firmom dystrybucyjnym, kompleksowych informacji o rozwoju polskiej branży w kraju oraz zagranicą.
W raporcie omówiono wyniki branży okiennej w 2021 roku, zaprezentowano zmiany ceny na rynku na początku 2022 roku i perspektywy na cały 2022 oraz 2023 rok.
Przygotowano także prognozę sprzedaży okien w latach 2022-2023.
Badanie marek: okna, drzwi i bramy, edycja 2022
Każdego roku Polacy kupują kilkanaście milionów okien, drzwi oraz bram. Wybierają spośród setek marek tych produktów. Jakie marki znają, które wybierają i czy chętnie polecają innym okna, drzwi i bramy marek, które sami kupili? Spytaliśmy o to samych inwestorów indywidualnych, tj. osoby, które budowały dom lub robiły remont „własnego M”.
Analiza segmentowa: dostawcy systemów aluminiowych, edycja 2021
Analizie poddano wyniki sprzedaży kilkunastu aktywnych na polskim rynku dostawców systemów aluminiowych w 2020 roku oraz w latach poprzednich.
W skondensowanej formie zaprezentowano: charakterystykę branży, całkowite przychody ze sprzedaży dostawców profili aluminiowych w latach 2016-2020, przychody ze sprzedaży w Polsce w latach 2019-2020, szacunkowe przychody ze sprzedaży systemów aluminiowych w Polsce w 2020 roku, szacunkowe udziały w polskim rynku w 2020 roku dostawców systemów aluminiowych, zyski netto dostawców systemów aluminiowych w latach 2019-2020, rentowność sprzedaży netto dostawców systemów aluminiowych w latach 2019-2020.