Bramy

Badanie marek: okna, drzwi, bramy, edycja 2024

Już prawie od dekady monitorujemy skuteczność działań marketingowych wiodących producentów okien, drzwi oraz bram w Polsce.

Sprawdzamy jakie marki Polacy znają, które wybierają oraz czy polecają je znajomym. O świadomość marek pytamy inwestorów indywidualnych, tj. osoby, które budowały dom lub robiły remont „własnego M”.

Badane segmenty:

  • okna elewacyjne
  • okna dachowe
  • drzwi wejściowe
  • drzwi wewnątrzlokalowe
  • bramy

Badanie marek: okna, drzwi i bramy, edycja 2022

Każdego roku Polacy kupują kilkanaście milionów okien, drzwi oraz bram. Wybierają spośród setek marek tych produktów. Jakie marki znają, które wybierają i czy chętnie polecają innym okna, drzwi i bramy marek, które sami kupili? Spytaliśmy o to samych inwestorów indywidualnych, tj. osoby, które budowały dom lub robiły remont „własnego M”.