Badanie marek: panele i deski podłogowe, edycja 2022

Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą z dodatkowymi informacjami.

    Imię*
    Nazwisko*
    E-mail*
    Telefon*
    Wiadomość
    Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązuje Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

    Więcej o raporcie

    Celem badania jest pomiar skuteczności działań marketingowych producentów paneli i desek podłogowych. Sprawdziliśmy jakie marki znają inwestorzy indywidualni w Polsce, które wybierają i czy chętnie je polecają innym inwestorom. To druga edycja badania, w raporcie zaprezentowano zmiany świadomości wspomaganej wiodących marek na przestrzeni ostatnich dwóch lat. Zadaliśmy pytania osobom w wieku 24 – 65, które w ciągu ostatnich 24 miesięcy budowały własny dom, remontowały dom lub mieszkanie.
    W badaniu prezentujemy strukturę badanych inwestorów ze względu na wiek, płeć, region zamieszkania, wielkość miejscowości oraz dochód netto na osobę w gospodarstwie domowym.