Czytelnictwo mediów branży stolarki 2020

Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą z dodatkowymi informacjami.

    Imię*
    Nazwisko*
    E-mail*
    Telefon*
    Wiadomość
    Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązuje Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

    Więcej o raporcie

    To raport skierowany do marketingowców, PR-owców oraz szefów produktu odpowiedzialnych za promocję produktów oraz usług w branży stolarki otworowej.

    Opracowanie jest narzędziem pomocnym w najefektywniejszym wykorzystaniu środków finansowych oraz nakładów pracy na działania promocyjne. W trakcie badania zapytano zarządzających firmami produkującymi stolarkę o to, które branżowe media znają, regularnie czytają oraz które oceniają najlepiej. Zbadano również, czy managerowie firm korzystają z mediów społecznościowych w celach zawodowych.

    Raport został przygotowany przez agencję KF Cati na zlecenie Centrum Analiz Branżowych.