okladka jak polacy kupuja drzwi zewn wwwOd pojawienia się potrzeby zakupu drzwi aż do wrażeń po zakupie … Prześledziliśmy całą ścieżkę decyzyjną osób, które w ostatnim roku kupiły drzwi wejściowe. Sprawdziliśmy m.in. z których źródeł informacji o oknach korzystają Polacy, jaką rolę w procesie wyboru odgrywają rodzina, znajomi, sprzedawcy, jak mocny w tej branży jest efekt ROPO, czy dłuższym okresem gwarancyjnym lub atrakcyjnym systemem rozliczenia można przekonać do siebie klientów.

Z raportu dowiesz się:
 - jak zachowuje się klient w procesie dochodzenia do decyzji zakupowej
 - w jaki sposób myśli inwestor i gdzie szuka informacji
 - jakie zdarzenia są „wyzwalaczem”, który sprawił, że klient zaczął rozważać zakup produktu
 - jak przebiegają poszczególne etapy w procesie decyzyjnym
 - poznasz powody rezygnacji z zakupów
 - jak ułożyć ścieżkę zakupową, po której przebyciu klienci będą zadowoleni
 - w jaki sposób poszczególne elementy sklepów i działania sprzedawców wpływają na doświadczenia klienta

opis raportu 64 form zamowienia 64
opis zawartości raportu formularz zamówienia

zaufali nam

  • brugmann
  • pilkington
  • henkel
  • romb0614
  • yawal
  • guardian
  • capek
  • classen
  • boryszew
  • gealan
  • gamet
  • aluplast
  • drutex_www
  • forum
  • simons
  • pfleiderer
  • aereco
  • sokolka
  • glassolution
  • winkhaus
  • rotox
  • vbh_logo_www
  • unitech
  • zms
  • roto
  • jaf
  • porta0614
  • masonite
  • bas
  • komfort
  • selena
  • leitz
  • pozbud
  • aluprof
  • centurion