okladka jak polacy kupuja okna wwwOd pojawienia się potrzeby zakupu okien aż do wrażeń po zakupie … Prześledziliśmy całą ścieżkę decyzyjną osób, które w ostatnim roku kupiły okna. Sprawdziliśmy m.in. z których źródeł informacji o oknach korzystają Polacy, jaką rolę w procesie wyboru odgrywają rodzina, znajomi, sprzedawcy, jak mocny w tej branży jest efekt ROPO, czy dłuższym okresem gwarancyjnym lub atrakcyjnym systemem rozliczenia można przekonać do siebie klientów.

Z raportu dowiesz się:
 - jak zachowuje się klient w procesie dochodzenia do decyzji zakupowej
 - w jaki sposób myśli inwestor i gdzie szuka informacji
 - jakie zdarzenia są „wyzwalaczem”, który sprawił, że klient zaczął rozważać zakup produktu
 - jak przebiegają poszczególne etapy w procesie decyzyjnym
 - poznasz problemy i silne punkty aktualnych systemów sprzedaży
 - poznasz powody rezygnacji z zakupów
 - co wpływa na niezadowolenie klientów
 - jak ułożyć ścieżkę zakupową, po której przebyciu klienci będą zadowoleni
 - w jaki sposób poszczególne elementy sklepów i działania sprzedawców wpływają na doświadczenia klienta
 - gdzie zamieszczać informacje o ofercie
 - zweryfikujesz, który z etapów w procesie zakupowym najsłabiej u ciebie funkcjonuje
 - co wpływa na przyciągnięcie i utrzymanie zainteresowania klienta

 

opis raportu 64 form zamowienia 64
opis zawartości raportu formularz zamówienia

zaufali nam

  • glassolution
  • porta0614
  • yawal
  • brugmann
  • jaf
  • drutex_www
  • rotox
  • selena
  • pilkington
  • zms
  • forum
  • aereco
  • winkhaus
  • pfleiderer
  • pozbud
  • capek
  • aluprof
  • aluplast
  • leitz
  • simons
  • classen
  • guardian
  • gealan
  • henkel
  • unitech
  • masonite
  • roto
  • boryszew
  • centurion
  • bas
  • sokolka
  • gamet
  • vbh_logo_www
  • komfort
  • romb0614