Od pojawienia się potrzeby zakupu okien aż do wrażeń po zakupie … Prześledziliśmy całą ścieżkę decyzyjną osób, które w ostatnim roku kupiły okna. Sprawdziliśmy m.in. z których źródeł informacji o oknach korzystają Polacy, jaką rolę w procesie wyboru odgrywają rodzina, znajomi, sprzedawcy, jak mocny w tej branży jest efekt ROPO, czy dłuższym okresem gwarancyjnym lub atrakcyjnym systemem rozliczenia można przekonać do siebie klientów.
Z raportu dowiesz się:
- jak zachowuje się klient w procesie dochodzenia do decyzji zakupowej
- w jaki sposób myśli inwestor i gdzie szuka informacji
- jakie zdarzenia są „wyzwalaczem”, który sprawił, że klient zaczął rozważać zakup produktu
- jak przebiegają poszczególne etapy w procesie decyzyjnym
- poznasz problemy i silne punkty aktualnych systemów sprzedaży
- poznasz powody rezygnacji z zakupów
- co wpływa na niezadowolenie klientów
- jak ułożyć ścieżkę zakupową, po której przebyciu klienci będą zadowoleni
- w jaki sposób poszczególne elementy sklepów i działania sprzedawców wpływają na doświadczenia klienta
- gdzie zamieszczać informacje o ofercie
- zweryfikujesz, który z etapów w procesie zakupowym najsłabiej u ciebie funkcjonuje
- co wpływa na przyciągnięcie i utrzymanie zainteresowania klienta
![]() |
![]() |
opis zawartości raportu | formularz zamówienia |