mystery shopping thNa rynku krajowym już od 2009 roku sprzedaż okien, drzwi oraz innych produktów związanych z branżą stolarki otworowej spada lub w najlepszym razie utrzymuje się na rym samym poziomie. Co więcej, w dalszym ciągu nie widać czynników, które wpłynęłyby na poprawę sytuacji. Zyskują te firmy, które są w stanie wygrać walkę o Klienta. Nie od dziś wiadomo, że tort rynkowy dzielą właśnie Klienci. Gdy mają do czynienia z produktami zbliżonymi jakościowo oraz cenowo, wybierają te, którym towarzyszy doskonała obsługa.

Firmy Centrum Analiz Branżowych oraz CoCreation przygotowały wspólny projekt, który ma na celu pomoc firmom z branży stolarki budowlanej POPRAWIĆ OBSŁUGĘ KLIENTA i tym samym WYNIKI SPRZEDAŻOWE.

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą badania Mystery Shopping.

 

 

 

form zamowienia 64
Oferta badania Mystery Shopping

zaufali nam

  • leitz
  • simons
  • forum
  • sokolka
  • gealan
  • capek
  • unitech
  • yawal
  • drutex
  • henkel
  • komfort
  • romb0614
  • centurion
  • roto
  • pozbud
  • aluprof
  • masonite
  • jaf
  • brugmann
  • selena
  • aereco
  • glassolution
  • zms
  • rotox
  • gamet
  • vbh
  • porta0614
  • bas
  • pfleiderer
  • pilkington
  • wloszczowa
  • guardian
  • aluplast
  • boryszew
  • classen
  • winkhaus