ad hoc 64

to projekty realizowane na indywidualne zlecenie. Projektowane są pod kątem indywidualnych potrzeb i dostosowane do specyficznych wymagań klienta. Do najczęściej realizowanych projektów na indywidualne zamówienie należą badania satysfakcji klientów, badania preferencji nabywców oraz badania znajomości i wizerunku marki na tle marek konkurencyjnych.

 

Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt badań ad-hoc. Prezentujemy wybrane projekty, które pokazują najczęściej spotykany zakres oraz powody realizacji badań na indywidualne zamówienie:

  • Dla jednego z wiodących producentów drzwi w Polsce przygotowaliśmy raport dot. potencjału rozwoju sprzedaży wewnątrzlokalowych drzwi o konstrukcji ramowej w Polsce. Na podstawie raportu Klient zdecydował się na rozbudowę kolekcji drzwi ramowych. W pierwszym sezonie po zmianie asortymentu obroty firmy wzrosły o 16%.
  • Nasz Klient, wiodący dostawca szyb zespolonych, każdego roku po zakończeniu sezonu zleca nam przeprowadzenie badania satysfakcji klientów ze współpracy. Na podstawie wniosków z badania firma wprowadziła kilka istotnych korekt związanych z systemem komunikacji z klientami oraz systemem rozpatrywania reklamacji. Aktualnie firma jest najlepiej ocenianym dostawcą szyb przez własnych klientów.
  • Dla naszego Klienta, firmy produkującej okna drewniane przygotowaliśmy analizę rynku okien drewnianych w Wielkiej Brytanii. Raport z badania był wsparciem do tworzenia strategii rozpoczęcia sprzedaży w tym kraju.
  • Jeden z Klientów zlecił nam zbadanie jakości obsługi klienta w punktach sprzedaży, z którymi współpracuje. Wykorzystaliśmy w tym celu technikę Mystery Shopping. Na podstawie raportu z badania Klient wprowadził szereg zmian, m.in. położył większy nacisk na jakość ekspozycji produktów oraz zorganizował szkolenia pracownikom punktów sprzedaży na temat prezentowania korzyści oraz finalizowania sprzedaży. Dzięki wprowadzonym zmianom wartość sprzedaży w poszczególnych punktach wzrosła od 8 do 24%.
  • Nasz Klient starał się o dotację unijną na wprowadzenie innowacyjnej linii do produkcji wzmocnień stalowych. W tym celu CAB przygotowało raport nt. rynku wzmocnień okiennych w Polsce oraz w Niemczech. Aktualnie Klient z sukcesem sprzedaje te produkty zarówno w Polsce, jak i na rynku niemieckim.
  • Dostawca materiałów do produkcji okien zlecił nam zbadanie poziomu innowacyjności firm okiennych w Polsce. Raport z badania pomógł zaplanować, jak skuteczne wprowadzić na rynek innowacyjną linię produktów.
  • Dla naszego Klienta, jednego z wiodących dostawców profili przygotowaliśmy raport z badania cen okien na rynku niemieckim. Celem badania było rozpoznanie różnic poziomu cen okien wybranych producentów niemieckich oraz polskich. Raport z badania miał na celu zbudowanie narzędzi wsparcia polskich producentów okien eksportujących do Niemiec i tym samym budowę wizerunku naszego Klienta jako profesjonalnego doradcy.
  • Nasz Klient, zagraniczny dystrybutor klamek drzwiowych planował intensywny rozwój sprzedaży w Polsce. CAB przygotowało raport, którego głównym celem było określenie wielkości rynku klamek drzwiowych oraz zbadanie w rynku udziałów poszczególnych dystrybutorów tych produktów.
  • Polski producent drzwi zlecił nam badanie potencjału sprzedaży drzwi wewnątrzlokalowych w Rumunii oraz Bułgarii. Na podstawie badania na tym rynku przygotowaliśmy raport dot. wielkości oraz struktury produktowej sprzedaży drzwi w tych krajach. Zbadaliśmy także największych graczy pod kątem ich wartości i rentowności sprzedaży, udziału w rynku oraz oferty produktowej. Aktualnie nasz Klient jest największym polskim eksporterem drzwi wewnątrzlokalowych do Rumunii oraz Bułgarii.

okladka badanie sat klientowpozwala odpowiedzieć na pytanie, które elementy Państwa oferty/sposobu obsługi oceniane są przez odbiorców bardzo wysoko, a które wciąż niedostatecznie. Projekt badania satysfakcji klientów przygotowujemy specjalnie pod kątem indywidualnych potrzeb Zleceniodawcy z uwzględnieniem specyfiki Jego biznesu.

 

 

 

 

 

 

form zamowienia 64
Oferta Badania Satysfakcji Klientów

mystery shopping thNa rynku krajowym już od 2009 roku sprzedaż okien, drzwi oraz innych produktów związanych z branżą stolarki otworowej spada lub w najlepszym razie utrzymuje się na rym samym poziomie. Co więcej, w dalszym ciągu nie widać czynników, które wpłynęłyby na poprawę sytuacji. Zyskują te firmy, które są w stanie wygrać walkę o Klienta. Nie od dziś wiadomo, że tort rynkowy dzielą właśnie Klienci. Gdy mają do czynienia z produktami zbliżonymi jakościowo oraz cenowo, wybierają te, którym towarzyszy doskonała obsługa.

Firmy Centrum Analiz Branżowych oraz CoCreation przygotowały wspólny projekt, który ma na celu pomoc firmom z branży stolarki budowlanej POPRAWIĆ OBSŁUGĘ KLIENTA i tym samym WYNIKI SPRZEDAŻOWE.

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą badania Mystery Shopping.

 

 

 

form zamowienia 64
Oferta badania Mystery Shopping

zaufali nam

  • centurion
  • porta0614
  • gealan
  • drutex
  • gamet
  • vbh
  • henkel
  • bas
  • selena
  • leitz
  • forum
  • roto
  • romb0614
  • capek
  • wloszczowa
  • guardian
  • pozbud
  • pfleiderer
  • simons
  • aluprof
  • komfort
  • zms
  • rotox
  • brugmann
  • boryszew
  • glassolution
  • unitech
  • yawal
  • winkhaus
  • classen
  • aluplast
  • jaf
  • sokolka
  • masonite
  • pilkington
  • aereco